دانلود پروژه تبلیغاتی آماده برای معرفی محصولات فروشگاه برای پریمیر پرو

Store Promo

  • محصول: motionarray
  • توسط: mdlabdesign
  • دسته‌بندی: تیزر تبلیغاتی پریمیر پرو

برای معرفی محصولات فروشگاهی از این پروژه آماده در نرم افزار پریمیر استفاده کنید. می‌توانید از این پروژه برای تبلیغ فروشگاه، فروشگاه اینترنتی، هتل، رستوران یا هر ویدیوی محصول دیگری استفاده کنید. این الگوی آماده عالی شامل 15 قالب متنی، 19 اسلاید نمایش عکس و فیلم است. از این پروژه آماده می‌توانید در نرم افزار پریمیر با نسخه CC 2019 و بالاتر استفاده کنید.

استفاده از پروژه به شما کمک می‌کند یک کلیپ جذاب برای معرفی محصول یا خدمات بسازید. این پروژه آماده یکی از پروژه‌های تیزر تبلیغاتی در سایت پرو جی اف ایکس است. برای مشاهده تیزرهای بیشتر به لینک تیزر تبلیغاتی های پریمیر مراجعه کنید.

مشاهده و دانلود انواع پروژه های آماده تدوین

در سایت پرو جی اف ایکس دسترسی و دانلود راحت به پروژه آماده برای نرم افزارهای تدوین وجود دارد. انواع قالب آماده تدوین در دسته‌بندی‌های مختلف مانند عناصر آماده، تیزر تبلیغاتی، زیرنویس، پروژه ترانزیشن، اسلایدشو عکس، پروژه نمایش لوگو، پروژه عروسی، اینفوگرافی آماده، پروژه استوری اینستاگرام و... در دسترس شما قرار دارد.

برای مشاهده تمام پروژه‌های آماده روی لینک قالب آماده کلیک کنید. در این صفحه به پروژه‌های آماده افترافکت، پریمیر، داوینچی ریزالو و فاینال کات دسترسی دارید.همچنین اگر برای ساخت کلیپ و یا استفاده از قالب آماده، نیاز به موزیک یا افکت صدا دارید، می‌توانید براحتی آیتم مورد نظرتان را در صفحه مربوط به موزیک بی کلام یا افکت صدا پیدا کنید.

ورود یا عضویت