تیزر همه کاره تبلیغاتی با افکت‌های زیبا و رسمی

Universal Promo For Premiere Pro

با استفاده از پروژه اسلایدشو در پریمیر می‌توانید تصاویر یا ویدئوهای خود را به صورت متحرک همراه با افکت‌های بسیار زیبا بسازید. از این پروژه اسلایدشو آماده و زیبا می‌توانید در نرم افزار پریمیر استفاده کنید. این پروژه آماده اسلایدشو برای پریمیر با کیفیت FHD طراحی شده است.
برای استفاده از این اسلایدشوی مدرن و جذاب در نرم افزار Premiere Pro نیاز به پلاگین ندارید. می‌توانید با دانلود این پروژه آماده براحتی محتوای خودتان را جایگزین کنید تا یک اسلایدشو جذاب رندر بگیرید. اگر نیاز به اسلایدشوهای بیشتری برای پریمیر دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه پروژه اسلایدشو پریمیر مراجعه کنید.

دسترسی به تمام پروژه‌های آماده

در سایت پرو جی اف ایکس انواع پروژه آماده برای نرم افزارهای تدوین مانند ادوبی افترافکت، پریمیر پرو، داوینچی ریزالو، اپل موشن و فاینال کات پرو وجود دارد. این پروژه‌های آماده ساخت کلیپ در دسته‌بندی‌های عناصر، ترانزیشن، پریست، زیرنویس، تیزر تبلیغاتی، پروژه نمایش لوگو و اسلایدشو در دسترس شما قراردارند. برای دیدن این پروژه‌های آماده براساس نرم افزار روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

تمام پروژه‌های آماده موجود در سایت پرو جی اف ایکس از سایت‌های معتبری مانند موشن‌اری تهیه شدند و بدون هیچگونه تغییری در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

ورود یا عضویت