پروژه آماده داوینچی ریزالو چیست؟

داوینچی ریزالو (DaVinci Resolve Studio) یکی از نرم افزارهای حرفه‌ای و نام آشنا در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ تخصصی فایل‌های ویدیویی در بین تدوینگران و فیلم‌سازان حرفه‌ای است. نرم افزار داوینچی ریزالو به طور تخصصی تمرکز اصلی خود را بر روی اصلاح رنگ‌ها (Color Correction) قرار داده است و با استفاده از استاندارد انحصاری خود (YRGB) و همچنین قابلیت‌های بی‌نظیر داینامیک تصحیح رنگ خود، خروجی خاص و خوش رنگ و لعابی را تقدیم تدوینگر و عوامل پشت صحنه فیلم خواهد کرد.

اگر با این نرم افزار تدوین کار می‌کنید و دنبال دانلود پروژه آماده داوینچی ریزالو هستید، در سایت پرو جی اف ایکس در خدمتتان هستیم. از نرم افزار داوینچی ریزالو معمولاً برای اصلاح تخصصی رنگ در ویدیوهای حرفه‌ای استفاده می‌شود اما این نرم افزار جدیداً امکانات بیشتری اضافه کرده و شما می‌توانید با دانلود المنت های آماده داوینچی ریزالو، پروژه نمایش لوگو داوینچی ریزالو، عناوین و زیرنویس داوینچی ریزالو و انواع اسلایدشو آماده برای داوینچی ریزالو از امکانات بیشتر این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید.

لیست پروژه‌های آماده برای نرم افزار داوینچی ریزالو:

در سایت پروژه جی اف ایکس علاوه برای دسترسی به آیتم‌های داوینچی ریزالو، می‌توانید به پروژه افترافکت و پروژه آماده برای پریمیر دسترسی داشته باشید.

ورود یا عضویت