دانلود پروژه نمایش لوگو با عکس‌های موزاییکی برای داوینچی ریزالو

Mosaic Logo Reveal

  • محصول: motionarray
  • توسط: iamkoltunov
  • دسته‌بندی: نمایش لوگو داوینچی ریزالو

با این الگوی آماده نمایش لوگوی موزاییکی به سادگی می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای خود را جایگزین کنید و در پایان لوگو را نمایش دهید. از این پروژه نمایش لوگو می‌توانید در کلیپ‌های افتتاحیه رویداد، معرفی مد، و موارد دیگر استفاده کنید.

از پروژه نمایش لوگو با عکس‌های موزاییکی می‌توانید در نرم افزار داوینچی ریزالو با نسخه 16.2 و بالاتر استفاده کنید. از انواع دیگر پروژه آماده داوینچی ریزالو می‌توان به پروژه عناصر، پروژه ترانزیشن آماده، پروژه عناوین و زیرنویس، تیزر تبلیغاتی و پروژه پریست داوینچی ریزالو اشاره کرد. برای مشاهده و دانلود تمام این پروژه های آماده برای این نرم افزار می‌توانید به صفحه پروژه های داوینچی ریزالو مراجعه کنید.

دسترسی به تمام پروژه های آماده

در سایت Progfx.ir پروژه‌های آماده زیادی برای نرم افزارهای تدوین و ساخت کلیپ مانند ادوبی افترافکت، پریمیر پرو، داوینچی ریزالو، اپل موشن یا فاینال کات وجود دارد. برای دسترسی به آیتم‌های مورد نظر روی لینک موردنظرتان کلیک کنید:

همچنین اگر برای تدوین کلیپ به ویدیوی خام نیاز دارید از صفحه فوتیج آماده می‌توانید انواع استوک ویدیو را دانلود کنید و اگر به موزیک یا افکت صدا نیاز دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از آیتم‌های موجود در صفحه موزیک بی کلام یا افکت صدا استفاده کنید.

ورود یا عضویت