ترانزیشن افتر افکت

استفاده از ترانزیشن برای تولید یک ویدیوی چشم‌نواز ضروری است و در نرم افزار افترافکت، ترانزیشن‌های آماده‌ای وجود دارد که می‌توانید به رایگان استفاده کنید اما تعداد زیادی ترانزیشن آماده توسط افراد حرفه‌ای تولید می‌شود که باید با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید.

برای بیشتر نرم افزارهای تدوین فیلم امکان استفاده از ترانزیشن آماده وجود دارد، مانند ترانزیشن افترافکت، ترانزیشن پریمیر، ترانزیشن داوینچی ریزالو، ترانزیشن فاینال کات.

باتوجه به اینکه تهیه ترانزیشن افترافکت از سایت‌های خارجی نیازمند پرداخت ارزی است، ما در این بخش از سایت پرو جی‌اف‌ایکس بهترین ترانزیشن های افترافکت را در اختیار شما قرار دادیم و می‌توانید با خرید اشتراک این ترنزیشن‌های آماده را دانلود کنید.

احتمالاً در برخی ویدیوها دیده باشید که انتقال بین دو عکس یا فیلم با یک جلوه بصری اتفاق می‌افتد و تصویر اول ناپدید شده و تصویر دوم ظاهر می‌شود. به این حالت ترانزیشن گفته می‌شود که در بسیاری از نرم افزارهای تدوین وجود دارد.

در افترافکت هم ویژگی ترانزیشن وجود دارد و می‌توانید برای انجام چنین کاری از ترانزیشن‌های پیشفرض و یا ترانزیشن‌های آماده استفاده کنید.

ترانزیشن انواع مختلفی داد که پرکاربردترین آنها ترانزیشن زوم، گلیچ، بلور، دود است.

برای دانلود بهترین ترانزیشن‌های آماده می‌توانید از سایت‌های معروفی مثل موشن‌اری استفاده کنید که سازندگان و تدوین‌کاران حرفه‌ای در آنها پروژه‌های آماده خود را برای خرید ارائه کردند.

اگر امکان خرید از این منابع خارجی را ندارید، می‌توانید با خرید اشتراک از سایت پرو جی‌اف‌ایکس به تعداد زیادی ترانزیشن آماده افترافکت دسترسی داشته باشید.

ورود یا عضویت