پریست های آماده افترافکت

پریست یا Preset یعنی ذخیره تمام فعالیت‌هایی که بر روی یک لایه انجام داده‌اید و فقط قابل اعمال بر روی یک لایه است. پریست‌ها به مجموعه کارهایی گفته می‌شوند که شما با استفاده از ابزارهای داخلی و پیش فرض نرم افزار افترافکت می‌توانید آن را بسازید.

به‌بیان ساده‌تر پریست نوعی افکت از پیش طراحی شده است که می‌تواند بر روی تصاویر، صداها و ویدیوها اعمال شود و جلوه زیباتری به آن‌ها ببخشد. پریست‌های جذاب و زیبایی برای نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ، نرم افزار افترافکت، نرم افزار پریمیر پرو، برنامه های لایت روم و … وجود دارند.

در این بخش از سایت پرو جی اف ایکس تعداد زیادی پریست افتر افکت را معرفی کردیم که می‌توانید برای جذاب‌تر شدن کلیپ‌های خودتان از این پروژه‌های آماده افترافکت استفاده کنید.

پریست برای افترافکت، مانند پریست سایر نرم افزارهای ویرایش ویدیو و عکس شامل تنظیمات از پیش تعیین شده است که می‌توانید برای جذاب‌تر شدن کلیپ‌ها از آنها استفاده کنید. می‌توانید در نرم‌افزار افترافکت پریست ایجاد کنید و یا پریست آماده برای افترافکت دانلود و شخصی سازی کنید.

مهم‌ترین کاربرد پریست در افترافکت استفاده از تنظیمات پیش‌فرض است که به شما کمک می‌کند ویدیوی جذاب‌تری تولید کنید. به‌عنوان مثال با استفاده از مجموعه پریست رنگ سینمایی برای افترافکت می‌توانید به پروژه ویدیویی خود المان‌های سینمایی مثل وینیت، نویز سینمایی، افکت نور لوپ، گرد و غبار، اسکرچ فیلم و … اضافه کنید.

یا اگر بخواهید در افتر افکت متن‌های متحرک ایجاد کنید، روش‌ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد و می‌توانید تقریباً هر متنی را به شیوه دلخواه بدل به انیمیشن کنید. اما در این بین، شاید برخی اوقات بخواهید با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید و متنی را بسیار سریع متحرک سازید. در چنین مواقعی، لازم است تا از پریست‌های (Presets) افتر افکت که به این منظور از قبل آماده شده‌اند بهره بگیرد.

تفاوت‌های کلیدی بین پریست، پلاگین‌ها و اسکریپت در افتر افکت وجود دارد. مهم‌ترین تفاوت پریست افتر افکت با اسکریپت در این است که پریست دقیقاً کاری که انجام دادید را تکرار می‌کند اما اسکریپت با توجه به شرایط کارهای متفاوتی انجام می‌دهد.

پلاگین‌ها با استفاده از کد خارجی ایجاد می‌شوند که اساسا یک نرم‌افزار جدید ایجاد می‌کند که در کنار After Effects کار می‌کند.

برای دانلود انواع پریست آماده افتر افکت مانند پریست گلیچ افترافکت، پریست رنگی و پریست متن افترافکت پیشنهاد می‌کنیم از سایت پرو جی اف ایکس کنید.

ورود یا عضویت