دانلود پروژه تبلیغاتی فروش ویژه در سایبر ماندی برای افتر افکت

Big Sale Promo Cyber Monday

  • محصول: motionarray
  • دسته‌بندی: تیزر تبلیغاتی افتر افکت

این قالب افترافکت برای معرفی محصولات و فروش ویژه در جمعه سیاه (Black Friday) و دوشنبه سایبری (Cyber Monday) است. اگر در این رویدادها فروش ویژه دارید و می‌خواهید محصولات خود را به صورت حرفه‌ای تبلیغ کنید از این پروژه تیزر تبلیغاتی افترافکت استفاده کنید. در این قالب آماده می‌توانید تمام رنگ‌ها، متن، عکس و فیلم را ویرایش کنید. آموزش نحوه استفاده از این پروژه آماده در داخل فایل پروژه وجود دارد.

پروژه تبلیغاتی افترافکت شامل مجموعه‌ای از انیمیشین‌ها و ترانزیشن‌های جذاب است. پروژه‌های تیزر تبلیغاتی آماده به دلیل جذابیت بصری بالایی که دارند، باعث حرفه‌ای‌تر شدن کلیپ‌های سازمانی و شرکتی می‌شود.

می‌توانید با استفاده سریع و راحت از این پروژه تیزر آماده یک کلیپ شرکتی برای معرفی خدمات و محصولات تولید کنند. در واقع یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از پروژه آماده مانند همین پروژه تیزر تبلیغاتی برای افترافکت این است که می‌توانید در کمترین زمان، کلیپی چشم‌نواز تولید کنید.

اگر از پروژه‌‌های آماده در نرم افزارهای افترافکت، پریمیر، داوینچی ریزالو و فاینال کات استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم آیتم‌های موجود در سایت پرو جی اف ایکس را از طریق لینک‌های زیر بررسی کنید:

امیدواریم دانلود و استفاده از پروژه تبلیغاتی فروش ویژه در سایبر ماندی به شما برای ساخت و تدوین کلیپ‌های حرفه‌ای در نرم افزار افترافکت کمک کند.

ورود یا عضویت