آهنگ بی کلام چیست؟

🎵 آهنگ بی‌کلام به موسیقی گفته می‌شود که فاقد کلام یا آواز است و تنها شامل المان‌های موسیقایی مانند ملودی و هارمونی است. این نوع موسیقی می‌تواند در سبک‌های مختلفی از جمله کلاسیک، جاز، الکترونیک و غیره باشد.

موسیقی Royalty Free Music چیست؟

🔓 موسیقی بدون حق تألیف یا Royalty Free Music به نوعی از موسیقی اطلاق می‌شود که برای استفاده در پروژه‌های تجاری یا شخصی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی مرتبط با حقوق تألیف یا حقوق ناشر مجاز است. این به این معنا نیست که موسیقی رایگان است، بلکه به معنای پرداخت یک‌بار برای خرید و استفاده نامحدود از آن است.

📹 کاربردهای موسیقی بدون حق تألیف گسترده است و شامل استفاده در ویدئوها، پادکست‌ها، تبلیغات، بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می‌شود. این نوع موسیقی به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد نقض حقوق تألیف، محتوای خود را با کیفیت صوتی بالا ارائه دهند.

👍 مزایای استفاده از موسیقی بدون حق تألیف شامل هزینه‌های پایین‌تر، دسترسی آسان و اجتناب از مسائل حقوقی مربوط به استفاده از موسیقی تحت مالکیت می‌شود. این گزینه به ویژه برای کسانی که بودجه محدودی دارند یا به دنبال راهی سریع برای به دست آوردن موسیقی با کیفیت هستند، مفید است.

دانلود انواع آهنگ بی کلام

بخش استوک موزیک سایت پرو جی اف ایکس شامل آهنگ های بی کلام باکیفیت مانند موزیک زمینه، آهنگ تیزر تبلیغاتی، موزیک کلیپ، آهنگ برای کلیپ عروسی، موزیک نمایش لوگو، موزیک وله و.. است که می‌توانید از آنها در کلیپ‌های خودتان استفاده کنید. به‌عنوان مثال اگر بخواهید بر روی فوتیج آماده یک موزیک اضافه کنید یا در پروژه‌های آماده مانند پروژه افتر افکت، پروژه پریمیر پرو، پروژه داوینچی ریزالو و پروژه برای فاینال کات نیاز به موزیک بی کلام دارید، از سایت پرو جی اف ایکس استفاده کنید.

در بخش آهنگ بی کلام نوع کپی رایت آهنگ را مشخص کردیم و اگر دنبال موزیک بدون کپی رایت هستید باید در قسمت ویژگی‌ها توجه کنید که گزینه کپی رایت، خیر باشد. اگر کپی رایت برایتان مهم نیست در بعضی آهنگ‌ها گزینه کپی رایت، بله است و اطلاعات P.R.O یا شناسه محتوای یوتیوب (Youtube Content ID) آنها مشخص شده است.

ورود یا عضویت